Socialiniai tinklai lietuviškam verslui – dar tamsus miškas

Verslas

Pexels.com (Andrea Piacquadio nuotr.)

Lietuvoje tik 55 proc. verslo įmonių išnaudoja socialinius tinklus. Tai rodo „Eurostat“ 2019 m. duomenys, kuriuos skelbia tinklaraštis Euroblogas.lt.

Tiesa, situacija gerėja – 2014 m. socialinius tinklus savo darbe naudojo tik 36 proc. Lietuvos verslų.

Daugiausia socialiniais tinklais naudojasi Maltos verslininkai (84 proc.), taip pat Danijos (75 proc.) ir Nyderlandų (74 proc.).

Pagal tai Lietuvą lenkia dar tokios šalys kaip Kipras, Švedija, Belgija, Airija, Suomija, Liuksemburgas, Austrija ir Graikija.

Socialiniai tinklai

Palyginimui vidutiniškai Europos Sąjungoje soc. tinklus savo veikloje įdarbino 50 proc. verslų.

Kaimyninėje Latvijoje šis rodiklis siekia 41 proc., Estijoje – 49 proc., Lenkijoje – 37 proc.

Mažiausiai socialiniais tinklais versle naudojasi įmonės Rumunijoje (33 proc.) ir Bulgarijoje (34 proc.).

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

Galite naudoti bazinį HTML kodą. Jūsų el. pašto adresas nebus viešinamas.

Prenumeruokite šios diskusijos žinutes, naudodamiesi RSS

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

%d bloggers like this: