Socialiniai tinklai lietuviškam verslui – dar tamsus miškas

Pexels.com (Andrea Piacquadio nuotr.)
Lietuvoje tik 55 proc. verslo įmonių išnaudoja socialinius tinklus. Tai rodo „Eurostat“ 2019 m. duomenys, kuriuos skelbia tinklaraštis Euroblogas.lt.
Tiesa, situacija gerėja – 2014 m. socialinius tinklus savo darbe naudojo tik 36 proc. Lietuvos verslų.
Daugiausia socialiniais tinklais naudojasi Maltos verslininkai (84 proc.), taip pat Danijos (75 proc.) ir Nyderlandų (74 proc.).
Pagal tai Lietuvą lenkia dar tokios šalys kaip Kipras, Švedija, Belgija, Airija, Suomija, Liuksemburgas, Austrija ir Graikija.
Palyginimui vidutiniškai Europos Sąjungoje soc. tinklus savo veikloje įdarbino 50 proc. verslų.
Kaimyninėje Latvijoje šis rodiklis siekia 41 proc., Estijoje – 49 proc., Lenkijoje – 37 proc.
Mažiausiai socialiniais tinklais versle naudojasi įmonės Rumunijoje (33 proc.) ir Bulgarijoje (34 proc.).
Parašykite komentarą